Surely we belong to Allah and to Him shall we return

Surely we belong to Allah and to Him shall we return

save your healthy for your better future

save your healthy for your better future

#CherryBlossom #spring

#CherryBlossom #spring

A very beautiful day 🌸🌸 #spring

A very beautiful day 🌸🌸 #spring

iseulyhunsu vs iseyolhyunsoo = IseulHyunSu

Pun boleh la kannn 🙈🙊 hehe (at Ivory, Bandar Putra)

iseulyhunsu vs iseyolhyunsoo = IseulHyunSu

Pun boleh la kannn 🙈🙊 hehe (at Ivory, Bandar Putra)

1 note 

Hahhh budak budak sekarang memang terlebih ohsemm sangat. 

Good Night masyarakat dunia ⭐️🌙 (at Ivory, Bandar Putra)

Hahhh budak budak sekarang memang terlebih ohsemm sangat.

Good Night masyarakat dunia ⭐️🌙 (at Ivory, Bandar Putra)

Jika aku wanita yang berdikari
Kau tetap harus jadi lelaki
Yang patut teguh berdiri
Bukan menyorok sembunyi diri

Jika aku wanita yang berdikari
Kau tetap harus jadi lelaki
Yang patut teguh berdiri
Bukan menyorok sembunyi diri

2 notes 

at Casa Del Rio

at Casa Del Rio

"Hatta Dolmat is searching for an apprentice, sign up with CityU’s today to be in the running. You be the next top fashion designer just like him!
Log on  www.city.edu.my for a chance to receive a full scholarship by CityU’s Inspirer, Hatta Dolmat. Term and conditions apply. 
#cityuc #scholarship” i want i want i want please mommy hmmm =[

"Hatta Dolmat is searching for an apprentice, sign up with CityU’s today to be in the running. You be the next top fashion designer just like him!
Log on www.city.edu.my for a chance to receive a full scholarship by CityU’s Inspirer, Hatta Dolmat. Term and conditions apply.
#cityuc #scholarship” i want i want i want please mommy hmmm =[

Selamat Menyambut Hari Polis yg ke 207 ayah. Lebiu ayah muahh muahhhh 😘👮

Selamat Menyambut Hari Polis yg ke 207 ayah. Lebiu ayah muahh muahhhh 😘👮

Inna lillahi wa inna ilaihi rajiun

DaripadaNya kita datang kepadaNya kita kembali

#AlFatihah #MH370

Inna lillahi wa inna ilaihi rajiun

DaripadaNya kita datang kepadaNya kita kembali

#AlFatihah #MH370

Wohoooiiii gudnite

Wohoooiiii gudnite

Ehh ehhh.. Muka aku pun ada la walaupun kecikkkk. 
HAHA ! :)

Ehh ehhh.. Muka aku pun ada la walaupun kecikkkk.
HAHA ! :)

Allennnnn ! Setahun setengah aku buang masa mengusha kau tau. Hari hari tegur kau. Sanggup ajar kau main petanque. Sanggup masuk kelab alam sekitar yang aku tak minat tu sebab kau tau. Sebab nak cuci mata tengok kau ! Hari ni baru rasa tak malu dgn kau sebab kita sama sama naik stage kan. Best student kan. Muahahaha 😝 Tapi kau lagi pandai dari aku rupanya. Benci kau ! Hahaha. Tengokkkkk, i da rindu dkt u ! Ok kalau panjang umur jumpa lagi. Kalau da jodoh dpt university sama la kita nanti. Hihihihikkkkk 😆😸 
#meroyan

Allennnnn ! Setahun setengah aku buang masa mengusha kau tau. Hari hari tegur kau. Sanggup ajar kau main petanque. Sanggup masuk kelab alam sekitar yang aku tak minat tu sebab kau tau. Sebab nak cuci mata tengok kau ! Hari ni baru rasa tak malu dgn kau sebab kita sama sama naik stage kan. Best student kan. Muahahaha 😝 Tapi kau lagi pandai dari aku rupanya. Benci kau ! Hahaha. Tengokkkkk, i da rindu dkt u ! Ok kalau panjang umur jumpa lagi. Kalau da jodoh dpt university sama la kita nanti. Hihihihikkkkk 😆😸
#meroyan

The best feeling ever is making your parents proud. Now my dream has finally come true. Till now im still shocked after they announced my name. Btw i hate the right photo„it just like im doin iklan gigi hantu. I think someone is trying to get fired on purpose from being my unpaid photographer. Ok bye !

Hahh gelak la gelakkkk. Lempang kanggggg. HAHAHA okk aku tengok banyak kali pun nak tergelak HEHEHE 😆😁😭😸 #stpm #SMKMunshiAbdullah #melaka #pelajarcemerlang KIHKIHKIHHH 😝

The best feeling ever is making your parents proud. Now my dream has finally come true. Till now im still shocked after they announced my name. Btw i hate the right photo„it just like im doin iklan gigi hantu. I think someone is trying to get fired on purpose from being my unpaid photographer. Ok bye !

Hahh gelak la gelakkkk. Lempang kanggggg. HAHAHA okk aku tengok banyak kali pun nak tergelak HEHEHE 😆😁😭😸 #stpm #SMKMunshiAbdullah #melaka #pelajarcemerlang KIHKIHKIHHH 😝